حاجی‌دلیگانی: شورای نگهبان درباره بخشی از بودجه 1402 اعلام نظر کرده است

عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: شورای نگهبان تا صبح امروز نظر خود درباره ۷ تبصره لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ را برای رفع ایرادات و ابهامات به مجلس اعلام کرده است.

حاجی‌دلیگانی: شورای نگهبان درباره بخشی از بودجه 1402 اعلام نظر کرده است

حسینعلی حاجیدلیگانی عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شهرستان دالاهو با اشاره به نشست امروز این هیأت، گفت: در این جلسه مسائل مربوط به برگزاری جلسات مجلس به منظور رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ مطرح شد.

وی افزود: در این جلسه تصمیم بر این شد تا در صورت نیاز، مجلس برای رفع ایرادات شورای نگهبان نسبت به بودجه 1402 در روز پنجشنبه هفته جاری نیز جلسه علنی داشته باشد.

عضو هیأت‌رئیسه مجلس اظهار کرد: شورای نگهبان تا صبح امروز نظر خود درباره ۷ تبصره لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ را برای رفع ایرادات و ابهامات به مجلس اعلام کرده و نظر نهایی شورای نگهبان در این باره تا ظهر روز سه‌شنبه هفته جاری به مجلس اعلام خواهد شد.

حاجی‌دلیگانی خاطر نشان کرد: ایرادات شورای نگهبان به ۷ تبصره لایحه بودجه ابهام و ایرادات شکلی است و ایراد محتوایی و ویژه‌ای به لایحه بودجه از سوی شورای نگهبان وارد دانسته نشده است.

عضو هیأت‌رئیسه مجلس افزود:کمیسیون تلفیق بودجه فردا دوشنبه برای رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در هفت تبصره اعلام شده تشکیل جلسه خواهد داد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید