لیگ قهرمانان اروپا| انتقام سخت گواردیولا از آنچلوتی/ سیتی با تحقیر رئال به فینال رسید

منچسترسیتی در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال به برتری رسید و راهی فینال شد.

لیگ قهرمانان اروپا| انتقام سخت گواردیولا از آنچلوتی/ سیتی با تحقیر رئال به فینال رسید

به گزارش شهرستان دالاهو، در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 22:30 منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف رئال مادرید رفت و به برتری 4 بر صفر رسید تا با مجموع نتایج 5 بر یک راهی مرحله پایانی شود و به فینال این رقابت‌ها صعود کند. برای منچسترسیتی در این بازی، برناردو سیلوا 2 بار، ادر میلیتائو (گل به خودی) و خولیان آلوارز گلزنی کردند.

منچسترسیتی نمایشی بی‌نقص در این مسابقه داشت و توانست از همان ابتدا حملاتی فوق‌العاده روی دروازه رئال ایجاد کند. در ابتدا تیبو کورتوا 2 مهار عالی داشت و مانع گلزنی سیتیزن‌ها شد ولی برناردو سیلوا توانست گل اول بازی را به ثمر رساند تا کار برای شاگردان پپ راحت‌تر شود.  گل دوم نیز توسط برناردو سیلوا در دقیقه 37 به ثمر رسید تا منچسترسیتی با خیالی آسوده‌تر ادامه بازی را دنبال کند. گل سوم نیز در دقیقه 76 روی ضربه آکانجی و برخورد به ادر میلیتائو وارد دروازه کورتوا شد. 

در دقایق پایانی رئال سعی داشت با حضور بازیکنان تازه نفس ایجاد موقعیت کند ولی دفاع سازماندهی شده منچسترسیتی مانع گلزنی آنها شد.  رئال مادرید نمایشی ضعیف در این مسابقه داشت و اصلاً نتوانست مانند بازی‌های گذشته قدرت خود را در لیگ قهرمانان اروپا به نمایش گذارد.  در دقیقه 91 نیز، خولیان آلوارز روی پاس دیدنی فیل فودن به موقعیت تک به تک رسید و توانست گل چهارم را به ثمر رساند تا تحقیر رئال تکمیل شود.

منچسترسیتی با این برد در فینال باید با اینتر در استانبول در تاریخ 20 خرداد دیدار کند. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید