اولین واکنش ابراهیم رئیسی به حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل

رئیس دولت سیزدهم در پیامی گفت: اقدام حکیمانه و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در دفاع از تمامیت، حاکمیت و منافع ملی جمهوری اسلامی، گامی در جهت تنبیه متجاوز و ایجاد ثبات در منطقه بوده است.

اولین واکنش ابراهیم رئیسی به حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل

به گزارش شهرستان دالاهو، سید ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم، پیامی در پی عملیات نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه اهداف و منافع جمهوری اسلامی ایران خصوصا حمله نظامی ۱۳ فروردین امسال علیه سفارت ایران در دمشق، ارسال کرد

آنگونه که ایسنا روایت کرده، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ و سربلند ایران

شب گذشته فرزندان غیور و دلاور شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری و هماهنگی همه بخش‌های دفاعی و سیاسی کشور، صفحه جدیدی از تاریخ اقتدار ایران را رقم زدند و درس عبرت‌آموزی به دشمن صهیونیستی دادند. تنبیه متجاوز که وعده صادق رهبر مقتدر و حکیم انقلاب اسلامی بود، محقق شد. نیروهای مسلح سرافراز جمهوری اسلامی ایران در اقتدام نظام قاطع، اهداف نظامی و متعلق به رژیم اشغالگر صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را آماج عملیات ترکیبی خود قرار دادند. این تدبیر دفاعی که در چارچوب حق ذاتی دفاع مشروع از ایران عزیز بود در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه اهداف و منافع جمهوری اسلامی ایران خصوصاً حمله نظامی مورخ ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ آن رژیم علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق – که منجر به شهادت جمعی از دلاوران نامدار کشورمان گردید – تمهید و عملیاتی شد. پیام عملیاتی ترکیبی شب گذشته، برای امت اسلامی، اقتدار و بازدارندگی و برای دشمنان بشریت، ترس و خواری بود.

دیدگاهتان را بنویسید